Všechny motory, které vůz ŠKODA KAMIQ nabízí, mají přímé vstřikování, jsou vybaveny turbodmychadlem, rekuperací brzdné energie a Start-Stop systémem. Samozřejmě splňují emisní normu Euro 6d-TEMP.
Motor 1,0 TSI 70 kW a 85 kW
Základní tříválcový motor 1,0 TSI má výkon 70 kW (95 k) a nabízí maximální točivý moment 175 Nm. O přenos hnací síly se stará pětistupňová manuální převodovka. Motor 1,0 TSI o výkonu 85 kW (115 k), který nabízí maximální točivý moment 200 Nm, je standardně dodáván s manuální šestistupňovou převodovkou. Na přání je nabízena také automatická sedmistupňová převodovka DSG.
Motor 1,5 TSI – 110 kW
Vrcholnou motorizaci tvoří čtyřválcový motor 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k) a maximálním točivém momentu 250 Nm. Aktivní řízení válců (ACT) v případě malé zátěže automaticky vypíná oba prostřední válce a snižuje tak spotřebu. Také tento motor je standardně dodáván s manuální šestistupňovou převodovkou, na přání je nabízena automatická sedmistupňová převodovka DSG. Všechny benzinové motory jsou vybaveny filtrem pevných částic.
Motor 1,6 TDI 85 kW
Čtyřválcový naftový motor 1,6 TDI má výkon 85 kW (115 k), nabízí točivý moment 250 Nm a je standardně vybaven systémem SCR se vstřikováním AdBlue a filtrem pevných částic. Úsporný vznětový motor je standardně dodáván s manuální šestistupňovou převodovkou. Na přání je k dispozici automatická sedmistupňová převodovka DSG.
Motor 1,0 G-TEC 66 kW
Ekologickou variantou nového vozu ŠKODA KAMIQ je moderní verze motoru 1,0 G-TEC. Tento tříválcový motor s pohonem na zemní plyn má výkon 66 kW (90 k) a nabízí maximální točivý moment 145 Nm. V porovnání s konvenčními motory produkuje méně emisí. Tento motor je dodáván s manuální šestistupňovou převodovkou.
Nastavitelný podvozek
Podvozek vozu ŠKODA KAMIQ se světlou výškou, která je o 36 mm vyšší než u nového kompaktního vozu ŠKODA SCALA, spojuje v sobě klasické přednosti vozu SUV s dynamickými jízdními vlastnostmi kompaktního vozu. Ještě vice možností sportovního charakteru umožňuje na přání dostupný systém Sport Chassis Control. Sportovní podvozek, který je o 10 mm nižší, nabízí kromě režimu Normal také režim Sport s tužší charakteristikou tlumičů, které jsou elektronicky ovládané. Řidič může přepínat obě nastavení v menu Volby jízdního režimu (DRIVING MODE SELECT), která je dodávána společně se systémem Sport Chassis Control. Volba jízdního režimu (DRIVING MODE SELECT) umožňuje přepínání čtyř režimů Normal, Sport, Eco a Individual. Pro jízdu v terénu nabízí vůz ŠKODA KAMIQ na přání ochranu podvozku.