Tento model by se klidně mohl stát postrachem mnohých sportovních automobilů. Ptáte se proč?Pod jeho kapotou je sice ukryt zážehový přeplňovaný čtyřválec Audi o objemu 1,8 litru, ale s výkonem 320 koňských sil. Na tuto hodnotu jej vyladila specializovaná firma Oberscheider.
Sílu 420 N.m převádí na všechna kola šestistupňová mechanická převodovka s krátkým sportovním odstupňováním, na přání může být vybavena ještě sekvenčním řazením. Samočinně připojitelný pohon zadních kol obstarává lamelová spojka Haldex.
S přídavnou řidící jednotkou si může řidič navolit sportovní program, s nímž se pak malý „dráček“ promění na hbitého a mrštného „draka“, který je připraven pokořit každého, kdo se mu postaví do cesty.
Z důvodu vysokého výkonu připravila pražská firma Euro Tuning variabilně nastavitelný podvozek s pružicími vzpěrami McPherson a adaptivními tlumiči pérování Bilstein PSS9. Stisknutím tlačítka na přístrojové desce se tak může světlá výška vozu hydraulicky měnit v rozmezí 50 mm. Ke zkrocení „draka“ slouží brzdový systém Brembo, vpředu s kotouči o průměru 320 mm a čtyřpístkovými brzdovými třmeny. Vzadu mají průměr 270 mm.
Z motoristického sportu si Milotec „vypůjčil“ dvoudílnou hliníkovou nádrž (55 litrů) chráněnou obalem z kompozitních uhlíkových materiálů, stejně jako anatomická sedadla a volant Sparco. Hliníkové ráfky Borbet 18×8,5 s pneumatikami Hankook RS2 „Semi-Slick“ (215/35) si vyžádaly rozšíření blatníků. Atraktivitu automobilu zvyšují velký přední spoiler a mohutné zadní křídlo.
Celá řada doplňků použitých na Škodě Fabia 4×4 pochází z výrobního programu firmy Milotec Auto Extras. Patří mezi ně například: dvojité světlomety (Technika DE), zadní svítilny Hella, sada pedálů včetně opěrky nohy z nerezu, osvětlená hliníková rukojeť řadicí páky a různý dekor interiéru. Kromě Škody Fabia 4×4 vystavuje Milotec v Essenu ještě Škodu Octavii RS první generace, ale s novou tváří a Škodu Octavii 4×4 Combi II. Všechny modely značky Škoda jsou obohaceny o bohatou škálu doplňků z programu firmy Milotec Auto-Extras.
Další info na www.milotec.net