Škoda Octavia patří mezi nejoblíbenější a nejrozšířenější vozy v České republice. Nevadí, zda se jedná o běžný sériový vůz, či upravenou káru. Na jednu se nyní koukneme blíže.
Škoda Octavia
Pryč jsou doby, kdy se na tuningová auta dávaly různá křídla či přehršle plastových doplňků, většinou bez funkčního výsledku – např. atrapy různých nádechů, výdechů. Decentní trend poslední doby je snížený podvozek a hezká kola.
Mildova kokta
Nejlepším motorem v Octáviích byla stará jedna devítka. Již v sérii disponuje 74 kW a po chipu se dostanete jako Milda na solidních 96 kW. Auto u země drží výškově stavitelný podvozek od firmy JOM a o brzdný účinek se starají brzdy použité z verze RS (průměr kotoučů 312mm/256 mm).
Samostatnou kapitolou jsou na autě kola. Jak „Kola dělají auto“. Již nějaký čas na autech přestáváme vídat kola pouze stříbrná, ale více se objevují až křiklavé barvy, které ještě více zdůrazňují velikost a tvar disku. Zde na Octávce máme leštěné límce umocněné lakovanými středy do jasné červené barvy o velikosti osmnáct palců.
Karoserie doznala pouze decentních změn. Přední nárazník z modelu RS doplněný o lízátko z vozu Seat Cupra. Originální xenonové světlomety kompletně rozebrané a nalakované do černé barvy. Originální lak auta doplňují pouze černé doplňky.
Interiér je v kombinaci červené alkantary a černé koženky. Celek doplňují černě lakované drobnosti (madla, lampička, popelník…) a předělané podsvícení celého interiéru. O příjemnou hudbu se stará dvoudinové autorádio Panasonic.