Wolfsburgská automobilka po Arteonu představuje novou modelovou řadu. Ta bude disponovat celou řadou velmi zajímavých řešení, které u Volkswagenu velice překvapují!
Automobilka představila svou novou řadu SUV, které má zásadním způsobem pozměnit zvyklosti nejen u SUV modelů této automobilky, ale rovnou celého segmentu. Půjde o první globální model, který se bude prodávat v Evropě, Číně a také v USA a Austrálii a již nyní se dokonce šušká o tom, že by se novinka mohla dostat k pětisettisícové metě Tiguanu.
A předpoklady k tomu opravdu má. Její design je totiž hravý a vitální, takže by mohl oslovit i ty, kterým celková vizualizace vozů Volkswagen příliš nevoní. Zaujmou především svítící políčka diodových mlhovek či ostře řezaný C sloupek s chromovanou hranou. Navíc A sloupky a střechu si můžete zvolit v individuálním laku, takže automobil získá kus vašeho vkusu. Prostě něco takového tu od Volkswagenu dlouho nebylo.
Novinka vychází z evropského bestselleru Golf se kterým sdílí také rozměry. Mnoho nevíme o technice, která bude ve voze použita. Víme jen, že zavazadlový prostor bude mít velikost objemu 445-1290 litrů a jeho víko se bude otevírat stisknutím jednoho tlačítka. T-Roc bude nabízen ve třech úrovních výbavy a to T-Roc, Style s Sport. Druhé dvě vycházejí z té první a jsou si sobě i přes odlišné pojetí rovny.
Automobil bude čtyřkolkou, která bude nabízet několik režimů. Za příplatek bude navíc k dispozici DSG, elektromechanické zařízení či regulace podvozku DCC ve stupních Conmfort, Normal, Sport, Eco a individuál.
Bohatá bude také motorová paleta, která bude čítat šest jednotek. Benzínová trojice bude obsahovat motory 1.0 TSI s výkonem 85 kW, dále 1.5 TSI o výkonu 110 kW a nakonec 2.0 TSI o výkonu 140 kW. Naftové agregáty budou využívat AdBlue a budou to 1.6 TDI o výkonu 85 kW, 2.0 TDI se 110 kW, respektive 140 kW. Převodovku jsou buď šestistupňová přímo řazená, popřípadě sedmistupňová dvouspojka.