Tokijská hlavní tepna patřila v 90. letech k velice oblíbeným destinacím všech závodníků. Po setmění se sem sjížděli závodníci z celého okolí, aby zde provozovali své ilegální pouliční závody. Ty jsou dnes sice již minulostí, ale silnice pro svůj profil a noční prázdnotu láká některé závodníky dodnes.
Devadesátá léta v Tokiu byla ve znamení uvolněných poměrů, a to zejména pro vyznavače tuninngu. V této době platilo Tokio za jedno za ráj pro všechny milovníky laděných automobilů a to nejen proto, protože Japonsko jako takové je velkým producentem vozů, které jsou k tunningu vhodné, ale také proto, protože zde bylo pořádáno mnoho ilegálních závodů.
Ty se odehrávaly většinou na hlavní tepně Tokia a to dálnici Inner Circular Route. Jakmile se setmělo, tato silnice se téměř vyprázdnila a uvolněný prostor si doslova říkal o to, aby zde závodníci mezi sebou soupeřili. Vrcholem byla smyčka C1, která byla pravidelným místem pro srazy gangů z města i celého okolí.
Tím vůbec nejznámějším gangem byl Mid Night Club, který byl hlavním organizátorem všech pouličních závodů. Stal se dokonce tak slavným, že později byl inspirací pro několik herních titulů, a také pro třetí pokračování filmu Rychle a zběsile, který nesl podtitul Tokijská jízda. Ovšem s rokem 1999 byl klub rozpuštěn. Na vině byla série několika smrtelných nehod, při kterých zemřelo hned šest řidičů. To naprosto odporovalo celému kodexu gangu a tak bylo vše zrušeno a zakázáno.
Ovšem tato silnice láká a přitahuje i nadále a svědčí o tom i toto video, které ukazuje neznámého řidiče jak si to sviští v Hondě Civic EK9 Type R po Inner Circular Rout v plné parádě. Je vidět, že doprava je zde v pozdních hodinách skutečně naprosto minimální a prostoru pro manévry je tu dost a dost. I tak ovšem sem tam nějaké to auto najdete. A policie? Ta asi někde spí. na video se podívejte zde.