Nedaleko Hluboké nad Vltavou v autokempu Křivonoska se sešli hifíci. Bylo na programu finále dB-dragu a Mistrovství České republiky v EASCA.
Mistrovství České republiky v EASCA
Mezi milovníky tuningu nepatří jen nadupaná, upravená auta, ale i skupinky těch, kteří se snaží z auta udělat malou koncertní síň a jiní předvést sílu své aparatury. Pro tyto nadšence je zde nová soutěcž EASCA, která zaujala své místo po podobné soutěži EMMA. EASCA má za sebou nultý ročník, který byl spíše o rozjezdu něčeho, co tu bylo (EMMA), ale přeci v mnoha věceh se pořadatelé vydali jiným směrem. Tím hlavním je přístup a pohoda, která tuto novou soutěž provází. Asi hlavním faktorem je, že může soutěžit každý, aniž by potřeboval nějakou složitou dokumentaci a zapojení. Důležitým prvkem je, jak hraje aparatura v autě.
Kategorie dBL a SQL
EASCA je rozdělena do dvou skupin. První jsou tlakaři (dBL), kteří se snaží předvést sílu své aparatury ve voze. Nekteří si řeknou,že je to jen měření kraválu, ale opak je pravdou. Někteří soutěžící v dBL předvádějí doslova mistrovké umění, jak aparaturu a i auto samotné naštelovat tak, aby zadunělo co nejvíce. U SQL (kvalita zvuku) je to také velká alchymie. Někdy méně, znamená i více. O tom se přesvědčil Olin v kategorii SQL Beginner Mini, přišel o několik bodů, které ho jen těsně odsunuly na třetí místo.
Výsledky Mistrovství České republiky v EASCA
Finále dBdrag racing
Další velkou soutěží byli tlakaři ve finále dBdrag racing. A že to není jen o síle aparatury, dokazuje i soutěž Bass Race, kde jsou pro diváky velmi oblíbené rozstřely. Zajímavostí je, že velký počet soutěžících má svoji aparaturu nacpanou ve Fiatu Panda, jehož krabicovitá karoserie je pro tuto soutěž jak ztvořená. Ani déšť, který ke konci soutěže přišel, náladu nikomu z účastněných nezkazil.
Výsledky finále dBdrag racing (budou dodány)
Tuning Křivonoska 2011
Poslední soutěž byla pro tunery a jejich vymazlená auta. Zda kolize několika srazů (Mimoňské války) nebo předpověď počasí, která kromě deště hlásila ještě kroupy. Natuněných aut sice nebylo tolik, ale o to bylo více pohody a zábavy, zvláště když začala chodit porota a hodnotila vozy.