Prvního května odstartovala již naplno veteránská sezóna. Vloni se SKODAHOME.cz poprvé zúčastnil soutěže "OKRUH ČESKOBRODSKÝ", jehož historie započala ji před druhou světovou válkou a pokračování v podobě veteránského podniku se povedlo obnovit
Okruh Českobrodský
Prvý (12.5.1934), druhý (3.5.1935) a třetí (3.5.1936) Okruh Českobrodský se jel na stejné trati, která vedla z Č. Brodu do Tismic, Vrátkova, Kostelce nad Č. lesy, Krupé, Kleček a z Liblic zpět do Č. Brodu. Čtvrtý (23.5.1937) se jel na zkrácené trati, jejíž délka byla 7,65 km a přihlásilo se 148 závodníků. Pátý a zároveň poslední Okruh Českobrodský se jel 24.4.1938 a byl také posledním, kdy závodily ostré dobové vozy.
XVIII. Okruh Českobrodský
Novodobá historie se začala psát po dlouhých 64 letech 4. května 2002, kdy byl uspořádán 6. ročník Okruhu Českobrodského jako soutěž veteránů. Trať více – méně kopírovala 2. a 3. ročník předválečných okruhů a zúčastnilo se ho 18 motocyklů a 16 automobilů.
Vloni se poprvé závodu zúčastnila posádka SKODAHOME.cz s vozem ŠKODA 1000 MBG z roku 1967 a obsadila sedmé místo z třiceti posádek.
SKODAMOTOR Veterán Klub ve spolupráci SKODAHOME.cz přijel do Českého Brodu se dvěma vozy. S číslem 27 startovala ŠKODA Octavia Super (1960) a s číslem 50 ŠKODA 1000 MBG (1967). Trať vedla po silnicích 2. a 3. třídy s délkou jednoho kola 40 km. Soutěž se jela na dvě kola jako jízda pravidelnosti se dvěma tajnými kontrolami, čímž byla náročnější než vloni, kdy byla pouze jedna tajná kontrola.
Letošního ročníku se zúčastnil i rekordní počet soutěžících. V kategorii „Auta po 1945“, ve které startovaly i obě naše posádky, vyjelo na trať přes čtyři desítky soutěžících. V této konkurenci dojelo Olinovo „eMBéGéčko“ (ŠKODA 1000 MBG) na desátém místě s 25 trestnými body a „Nevěsta“ (Škoda Octavia Super) byla při své premiéře na Českobrodském okruhu třicátátřetí s 316 trestnými body. Vítězství si odvezla Tatra 603 (1968) se třemi trestnými body.
Závěrem nesmíme zapomenout, že součástí XVIII. Okruh Českobrodský byl i II.ročník značkového srazu motocyklů BSA, na které opět nechyběla nestorka této značky Libuše Šulcová na své sidekárové BSA 770 E28 z roku 1928.