Po hezkých a starých autech už jsem pěknou dobu koukal. Volba padla na 1000. Když jsem se rozhodl ji pořídit, tak jsem projížděl všelijaké internetové bazary. Na několik vozů jsem se byl i podívat. Jel jsem třeba do Mělníka, Kutné Hory atd. Ta má stála v

eMBéčko

Po krátké technické prohlídce jsem si ji 4.8.2008 koupil. K vozu jsem dostal nové prahy, protože původní se už s vozem rozloučily. Navíc jsem dostal jeden zadní blatník a několik zadních svítilen. Vůz byl vyroben v roce 1967 a tachometr ukazoval 122 km. Škoda sloužila k běžnému používání, tudíž chybělo několik součástek jako jsou lišty, sedadlo, původní karburátor, sání, rozdělovač, dynamo, poziční světýlka, vnitřní odhlučnění celé kabiny a další věcičky.

Původní majitel, ale udělal nové brzdy, dal novou baterii, trochu povařil podvozek. Na druhou stranu se na auto někdo pořádně vyřádil. Veškeré čalounění vyházené, elektroinstalace předělána na nebezpečno (bez průchodek a hromada elektro čokolád) … Auto bylo opravováno ve stylu “HOMO – DOMO” Na stav po převozu do Prahy se můžete podívat v sekci “První den”. Snad jednou bude v originálním stavu a hezkém stavu, ale to chvilinku potrvá … 🙂

2014 – 50 let s embéčkem

Šestileté ohlédnutí za renovací Škody 1000 MB, která k oslavě 50 let s eMBéčkem dostala ten nejhezčí dárek – v roce 2014 rozšířila řady hezky zrenovovaných veteránů.